Feest & Cadeau » Klachtenregeling unique woondeco

Klachtenregeling uniquewoondeco.nl

Uniquewoondeco.nl tracht elke bestelling op de juiste wijze af te handelen en uiteraard u als klant tevreden te houden.
Toch kan het zijn dat er in een bepaalde situatie er een geschil ontstaat.
Ook dan willen wij u graag de beste service geven en hebben hiervoor de klachtenregeling van uniquewoondeco.nl hieronder beschreven.

Uniquewoondeco raad u aan om klachten eerst bij uniquewoondeco zelf kenbaar te maken door te mailen naar uniquewoondeco@gmail.com
Uw klacht zal worden bekeken door uniquewoondeco.nl uit het oog als consument.

Uniquewoondeco gaat er vanuit dat wij u altijd een passende oplossing kunnen aanbieden, echter in het geval u zich niet kunt vinden in de aangeboden oplossing en het geschil blijft bestaan heeft u de mogelijkheid om het geschil aan te melden bij stichting geschil online. ( geschilonline.com )

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.